Nekad _BRUNSKÄRMADE_ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_BRUNSKÄRMADE_

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? sqker320 ( det var ett tillfäligt kan ej byta på 3 dar)

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Lucas sjöberg o e en turkisk grabb som e 20 bast. Han flyttade till sverige när han var 3 år. Abdi är en väldigt aggressiv person som gillar att sänka folk på olika sätt. Han e lite små kriminell av sig men är ändå en skön grabb som kan sköta sig ibland. Han gillar verkligen inte snuten men har dock ett stort intresse för turkiska familjen. Han gillar också bilar. Lucas o hans polare jaffar hatar securitas efter lite händelser med dom. Abdi blev skjuten av snuten när han var liten för att snuten var rasist så Lucas e lite sne o så men han står på bena på nåt vänster. o de e även varför han hatar snuten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alla är delaktiga i händelsen samt att man skall kunna utveckla scenarion. Att man har roligt och känner själv att det är roligt och man skall kunna rpa på ett roligt sätt.
Man ska vara kreativ och hitta på olika grejer för att utveckla scenarion. Man kommer att bygga upp sin karaktär och spela som sitt riktiga liv, kanske inte att man går i skolan som sagt som en annans liv. Man kan säga att man skådespelar bakom en skärm. Jag rollspelar då jag känner att jag tar en paus från mitt riktiga liv och börjar spela som någon annan, jag byter karaktär i huvudet typ hahah. Det gör så att jag får ett lugn i kroppen samt att jag inte tänker på skolan, prov osv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela och utföra scenariot för att motparten skall vinna. Egentligen enligt mig finns inte något scenario där man vinner eller liknande då jag vill att alla ska ha roligt utan att behöva tänka på att vinna något vissta scenario. Men visst det finns scenarion där folk vill vinna och en avslutning som jag kan sträva efter är att motparten vinner, att man förenklar olika saker som kan vara pga rp eller att man tänker själv hur man kan förenkla för motparten men samtidigt att båda har roligt tillsammans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t.e.x rdm att du random dödar en person eller att du bara dödar någon för kul, VDM att dö dödar någon genov att köra på den med din bil. META GAMING att du sitter i dicord och pratar med polarna medans du spelar och pratar fritt om vad ni gör ig, planerar gäng möten mm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja cirkaett år, har varit allt möjligt utan anbulas och polis, har bra erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har varit bannad förr, har så inni bomben mycket bra erfarenhet inom unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka