Accepterad _BRUNSKÄRMADE_ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_BRUNSKÄRMADE_

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? sqker320 #4379 ( det var ett tillfäligt kan ej byta på 3 dar)

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2009

Berätta om din karaktär. han heter Elias Svensson, växte upp i en fattig familj där han hade problem i skolan, där han blev mobbad för att han luktade svett och kläderna var smutsiga. men Elias slutade gå i skolan för att han blev mobbad mycket men sen efter ett år sa hans mamma att nu kan du gå till skolan och säga vem du är och inte bry dig om vad de säger. sen när han gick i skolan började han plugga lite men ändå var det jobbigt men när han kom hem var hans mamma glad och sen när han slutade skolan var mamma glad och sen pluggade han på gymnasiet så han sa hejdå till sin mamma och så packade han efter studien han ville bli polis passerande trasor blev polis och så såg han en vacker tjej han gillade och frågade sedan om han kunde få hennes nummer och namn. och så ville han gå på en dejt efter att de var på dejt där de blev tillsammans och sen gick de till Elia och de gosade lite och så fick de en tjej som heter Maja. efter det gifte sig Elias med Kajsa och sedan levde de ett lyckligt liv tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har nya idéer som kan förbättra RP och jag kan bidra till servern med seriös RP och ja, jag vill hjälpa servern att förbättra RP och människor som inte kan RP lära dem och kan delta i det med ett bra scenario. kan förbättra RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela så ifall du hamnar i ett senario så ska du inte spela så att det gynnar dig att oxo spela så att det gynnar motparten

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade och så hadde jag sätt när jag kollade på youtube.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka