Nekad _BRUNSKÄRMADE_ | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_BRUNSKÄRMADE_

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? mickanshilller

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2009

Berätta om din karaktär. lucas sjöberg var en arbetslös man men som brände upp a-kassan och alla bidrag på utekvällar med ''köpta vänner'' som lucas trodde var hans riktiga vänner men det visade sig senare att dom bara var med han för att han bjöd på drinkar så ofta på stureplan. En dag bestämde sig lucas för att sluta spendera sina pengar på dyra utekvällar med ''köpta vänner'' och börja tänka hur han ska göra för att få så bra tid resten av hans liv. Han vaknar upp dagen efter och bestämmer sig för att han ska börja plugga upp sina betyg och börja utbilda sig till polis, han har nu fått några nya vänner på polishögskolan och har även kontakt med dom på fritiden, dom brukar hjälpa varandra med pluggandet utanför tiden i skolan. Nu mår lucas bra och har skffat en hund som heter morran och har bara 1 år kvar av 5år på polishögskolan, det ser väldigt ljust ut för han och livet är på topp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp som är kreativ men rolig och inte bara för ena parten utan den andra parten också. kommer även kunna bidra med go skön och härlig rp där som i slutändan blir fulländat och bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara spela för ena parten utan båda parter, alltså att det ska bli roligt för båda inte bara ena i ett scenario, ska va lika kul för båda parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort här är några ex. Clogg Man lämnar i ett scenario, RDM match man dödar någon utan anledning fear rp Man värnar inte om sitt liv Suntförnuft man ska tänka realistiskt under sitt rollspelande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat förut på swewawe och har kollat videos på unive och andra servrar för att lära mig regler och annat inom rollspelandet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte något som jag vill berätta! :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Inte tagit sin intervju.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka