Nekad _BOT_JOE_ | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_BOT_JOE_

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: _BOT_JOE_

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347405355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbe cancer nacke#3039

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. cool grabb som gillar brudar party king

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill spela rp och har hört mycket bra om denna server!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har blivit rekomenderad av mina bekanta att dena servern är bra och jag tror denna server är spännande.

Hur många timmar har du på FiveM? första gången jag har spelat

Hur hittade du Multistaden? Den var rekomenderad av mina bekanta medspelare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej detta blir den första servern jag har spelat på.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Utveckla på alla frågor.
Visa att du verkligen vill bli whitelistad

Användarnamn: _BOT_JOE_

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347405355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbe cancer nacke#3039

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. cool grabb som gillar brudar party king

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill spela rp och har hört mycket bra om denna server! Jag har aldrig spelat rp så det skuille vara kul att få börja min första rp på en server som har blivit rekomenderad av mina kompisar samt att dom spelar på denna server vilket jag vill göra med dom och hjäpa till med min första gång på en rp server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har blivit rekomenderad av mina bekanta att dena servern är bra och jag tror denna server är spännande. Jag vill också kunna spela rp med mina bekanta på denna servern vilket jag tror kommer att blir kul.

Hur många timmar har du på FiveM? första gången jag har spelat rp

Hur hittade du Multistaden? Den var rekomenderad av mina bekanta medspelare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej detta blir den första servern jag har spelat på.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Tillbaka