Accepterad _Benkt_ | Polismyndigheten Ansökan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Ange ditt födelsedatum: 24 Januari 2006

Vad heter du på discord? _Benkt_

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 600-700 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer vara så aktiv jag kan då jag har andra uppgifter som jag prioriterar mer

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan, alltså varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 600-700 timmar på fivem

Vad heter du? Benkt Kalleson

Hur gammal är du? 23

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att jag tycker det värkar kul och jag vill hjälpa till att höja upp RP nivån hoos polisen då jag vet att vissa aspirater inte vet vad dom håller på med, alltså vill jag hjälpa till att styra upp kåren med hjälp av alla andra poliser som vet hur man gör.

Varför ska just du bli anställd? jag ska bli anställd då jag är en person som har varit polis förut så man kan säga att jag är lite erfaren av yrek, är också en person som är väldigt aktiv och tar RPandet på största alvar.

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Jag är bra på ta kretik, är lungn i stressade situationer och är väldigt rolig
Jag är väldigt agressiv av mig, och jag är en person som har väldigt dåligt dålamod och det sista är att jag är en person som är väldigt agressiv, jag vet att jag skrev att jag var lung men jag är både lungn och aggresiv beroende på Senario osv.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? jag har varit polis på multistaden förr så ja man kan säga att jag är lite erfaren inom dett yrke

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? jag kommer be honom att kliva ur bilen och aristera honom, eller kommer jag säga du får inte åka mer och d får en bot av mig och om du ksa köra bil igen vill jag att du ska gå och skaffa dig ett körkort

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? jag kommer ringa på förstärking och vänga i bilen ifall han åker iväg så kommer jag åka efter och säga att vi ska påbörja en 10-80 vilket betyder en biljagning

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? det beror på om vi är först eller inte men om vi inte är först dit så kommer vi bara att ställa oss så att vi stänger av en väg sen kommer vi hoppa ut ur våra bilar och vända på singnal vad vi ska göra beroende på vad som som redan är där säger. eftersom dom som kommer först till platsenbästemer vad som ska hända.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? jag säger stanna, om han inte stannar så kommer jag ta upp en elpistol och säga stanna igen om han inte stanna så skjuter jag honom så att vi kan ta kniven iffrån honom och gripa mannen som gick runt och vifftade med kniven, vaför tog jag inte en pistol jo jag tog inte en pistol för att man vill inte att han ska dö man vill att han ska få avtjäna sitt straff i fängelset.

Förklara vad radiodisciplin innebär. det betyder attt när du är i polisradion så ska du ha diseplin alltså du ska inte gå runt och e rapa osv.

Vad betyder våldstrappan? desto hårdare vi kommer upp i trappan desto hårdare kommer vi att agera! Tillexempel först ska man försöka prata med gärningsmannen. Om han inte lyssnar och att han börjar göra motstånd så kan du ta upp batong eller tazer. I värsta fall pistol.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka