Accepterad _Batman_ | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Batman_

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? _craxzyy_

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emanuell Emanuellson han är 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sigma, Cool, Sexy

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emanuell föddes i Afganistan men flyttade till unive när han var 8 år gammal. Han har haft en bra uppväxt tillsammans med sin pappa som arbetar som amulanse. Emanuell är väldigt allergisk mot jordnötter och om han äter dem eller kommer för nära kan han svimma. Han ser upp mycket till sin pappa och tycker att ambulanser gör ett viktigt jobb för samhället. Därför har Emanuell alltid drömt om att själv bli polis när han blir äldre. Han vill hjälpa människor, rädda liv och göra staden till en bättre plats. Hans stora mål i livet är att en dag få en hög position inom polisen och kunna påverka staden på ett positivt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig, seriös och aktiv RP där jag försöker skapa bra scenarion för både mig själv och andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska tänka på att själv vinna scenariot, utan också låta den andra sidan få en chans att ha roligt och skapa bra rp tillsammans. Man ska alltid försöka göra scenariot bättre för alla och så att det blir roligt för andra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Men jag har lärt mig av mina misstag. Jag har tagit nästan ett och ett halvt års pauose från unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm betyder att man använder sitt fordon som ett vapen för att skada eller döda någon. C logg betyder att man lämnar spelet under ett pågående scenario för att undvika konsekvenser.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nix

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka