Nekad _axel_234 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_axel_234

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? _axel_0045

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Persson och han föddes i Norrköping på Vrinnevisjukhuset. Han har haft en ganska bra uppväxt då han beter sig bra mot alla i skolan. Han pappa jobbar som rikspolischef han heter Gunnar Persson hans pappa är inte jätte mycket hemma då han sitter på kontoret mycket men hans mamma jobbar på Ica, Alex brukar ofta vara hos hans mamma då hon jobbar på ica. Alex mamma var ganska sträng mot han för att hon ville att han skulle lyckas i skolan, Alex har i nästan hela sitt liv velat bli polis för att hans pappa är det, och han vill hjälpa till i samhället. När Alex blev äldre så fick han ett jobb på en affär nära där han bor men Alex fick inte så bra betalt så han och hans familj valde att flytta till en annan stad som hade bättre jobb och då valde han att flytta till Unive staden som hade bra jobb med hög klass.

Vad kan du bidra med till serverns RP? axel Persson kommer bidra till mycket roliga scenario och mogen RP. Jag kommer också bidra till bra RP och inte förstöra för andra. Jag kan alla regler och kommer hålla mig inom de så att servern får en så bra RP som möjligt. Jag kommer ta rpn väldigt seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man hjälper den andra personen att vinna ett scenario istället för att själv vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming Du är med i en bilkrock utan att du rollspelar på skadorna. du reser dig bara går där ifrån som inget hänt. RDM är du dödar någon utan en anledning t.ex du slår ner någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har spelat rollspel ganska länge.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det skulle vara väldigt kull och börja på denna server då jag set många videor där folk RPAR på servern

Nekad utveckla alla punkter, du måste ha samma namn på discord som steam

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka