Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på trygghansa
Vad heter du IRL? Axel
Vad heter du på discord? axel_akesson#7206
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat ungefär 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet då jag kommer vara på plats väldigt ofta och även ta in nya och handels kraftiga människor som kan föra företaget framåt. för jag vill att trygg hansa ska vara en trevlig miljö där man trivs som arbetare och som kund, trygg hansa ska var en plats där man ska trivas och alla ska behandlas lika, Jag kommer även vara en chef som håller bra koll i systemet så pengarna kommer in så inga svart betalningar tas emot och går till mina anställda, Jag kommer även vara en chef där man alltid kan komma och säga något ifall man tycker att något kan förrbättras
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är just nu personal-ansvarig/biträdande och har bra koll hur allt fungerar jag känner dom flesta anställda,då jag är p/a så vet jag hur datasystemet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 16:00-22:00
helgdagar och lov 14:00-02:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Axel
Vad heter du på discord? axel_akesson#7206
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat ungefär 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet då jag kommer vara på plats väldigt ofta och även ta in nya och handels kraftiga människor som kan föra företaget framåt. för jag vill att trygg hansa ska vara en trevlig miljö där man trivs som arbetare och som kund, trygg hansa ska var en plats där man ska trivas och alla ska behandlas lika, Jag kommer även vara en chef som håller bra koll i systemet så pengarna kommer in så inga svart betalningar tas emot och går till mina anställda, Jag kommer även vara en chef där man alltid kan komma och säga något ifall man tycker att något kan förrbättras
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är just nu personal-ansvarig/biträdande och har bra koll hur allt fungerar jag känner dom flesta anställda,då jag är p/a så vet jag hur datasystemet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 16:00-22:00
helgdagar och lov 14:00-02:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja