Accepterad _Arvid | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Arvid

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198362846395/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvid#7002

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2002

Berätta om din karaktär. Morgan Von Appelquist kommer från en finare del av Stockholm. Han växte upp i en trygg och säker familj med överflöd av pengar. Morgan älskar att spela golf och festa på finare klubbar. Nu har han fyllt 18 år och det är dags att ta steget ut i världen. Han är därför nyinflyttad i staden redo att påbörja livet på riktigt. Morgan är utåt en väldigt självsäker person som gillar att synas och glänsa. Inom sig känner han sig mer tom nu när han inte har sina nära och kära med sig. Han känner även press från sin fars höga förväntningar. Hans pappa är en mycket framgångsrik egenföretagare som sällan var hemma under uppväxten. Därför var det hans mor som uppfostrade han och tillsammans med morbrodern som blev "father figure" för Morgan. Morbrodern var polischef och Morgan vill gärna gå i hans fotspår gällande karriären. Morgan vill försöka jobba sig upp och tillslut bli chef inom yrket för att känna att han har lyckats och göra sin far stolt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna bli whitelistad eftersom det ger tillgång till mycket fler förmåner i spelet. Det gör även min stream mer underhållande att titta på, vilket även kan locka fler spelare till servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att denna server är seriös och har potential till att bli riktigt bra. Dessutom är den full av sköna människor.

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och växa som streamer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka