Nekad _Abbe_ | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Abbe_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417886703/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Ablin#7044

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe Söderlund. Abbe kommer från en Arabisk familj och när han var liten så dödades hans föräldrar och sen dess har han bott på barnhem och när han gick i skolan kunde han aldrig bete sig för han har grov ADHD då han har svårt för att koncentrera sig och svårt att sitta stilla och pratar väldigt mycket. Abbe har alltid gillat bilar och haft dröm om att få jobba som att sälja bilar eller att vara mekaniker och gick därför fordon och transportprogrammet och när han jobbar med bilarna så är han glad och pratar och har kul med dom andra där. Och han har många kompisar och gillar att träffa nya människor men om nån är kaxig så kan han bli lite arg men kan lugna sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har mycket erfarenhet om att RP:a och har 667 timmar och nästan alla av dom är rp. Jag har jobbat med många jobb och vet hur man hanterar olika situationer om något skulle hända. Jag vet hur man spelar och skulle vilja testa en ny rp server "alltså Unive" och vill träffa nya människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja, som jag sa så har jag ungefär 650 timmar på rp och 17 på annat typ. och jag vet hur man hanterar situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att dem andra ska vinna scenariot

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har tipsat om den

nekad utveckla frågan Varför ska just du bli Medlem på Unive och Vad kan du bidra med till serverns RP och Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka