Accepterad _Abbe_ | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Abbe_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417886703/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Ablin#7044

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe Söderlund. Abbe kommer från en Arabisk familj och när han var liten så dödades hans föräldrar och sen dess har han bott på barnhem och när han gick i skolan kunde han aldrig bete sig för han har grov ADHD då han har svårt för att koncentrera sig och svårt att sitta stilla och pratar väldigt mycket. Abbe har alltid gillat bilar och haft dröm om att få jobba som att sälja bilar eller att vara mekaniker och gick därför fordon och transportprogrammet och när han jobbar med bilarna så är han glad och pratar och har kul med dom andra där. Och han har många kompisar och gillar att träffa nya människor men om nån är kaxig så kan han bli lite arg men kan lugna sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med hög nivå av rp, Och jag kommer sprida glädje till folk. Och när jag ser att nån inte spelar efter reglerna så brukar jag klippa det och visa nån staff men om dom säger nått lite fel asså inte nån stor grej då kanske ja låter det gå beroende på vad det är. Men jag kommer försöka göra så bra jag kan och visa er.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög och seriös rp nivå, med det så menar jag att jag är inte den personen som lallar och håller på inom rp då jag mer är den som rpar seriöst och håller det på en hög nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna i ett scenario ska ha roligt, inte bara utgå från att man ska vinna och få pengar osv utan att när man deltar i ett scenario så ska man inte vara med i det för att vinna.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har tipsat om den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka