Nekad __kly | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kly79

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
165
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis

Vad är ditt discord namn? __kly

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan Karlsson och är 23 år, han är född år 2000. Jonathan har haft en tuff bakgrund, hans pappa kommer från brasilien och hans mamma kommer från sverige, därav namnet. När han var 7 så fick han reda på att hans pappa hade kopplingar till tung kriminalitet, han satt inne i ungefär 1 år. När pappan senare kom ut så dröjde det ungefär ett halvt år tills han och jonathans mamma var med i en bilolycka, båda två gick bort. Jonathan fick bo hos en fosterfamilj men det blev aldrig riktigt bra, han började med lätt kriminalitet när han var 11 men det blev bara värre och värre med tiden. Han fick grova drogproblem men har nu vid den här tiden återhämtat sig. Han har en lång historia bland kriminella nätverk, han har varit med flera mc klubbar och street gäng. Nu för tiden är dock Jonathan väldigt intresserad utav bilar, han har köpt flertalet olika bilar nu med pengar han tjänat ihop och han har nu en egen lägenhet. Jonathan är fortfarande väldigt trevlig och social och gillar mycket att jobba, han planerar att ansöka till olika jobb han har spanat in nu som icke medborgare, när han äntligen blir medborgare kommer han kunna jobba mer!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positiv och bra RP, jag planerar att ansöka till staff så jag hoppas att det kan vara en del utav vad jag gör på servern. Jag är taggad på att hjälpa till med att driva servern framåt och göra den bättre. Jag själv anser att jag är väldigt social och trevlig, jag tycker också att jag har en hög RP nivå vilket jag tror kommer påverka mig och servern positivt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen vinst, om du t.ex har kidnappat någon så kan man säga så att man släpper dem om man får någon typ av information för att de ska bli roligt för dem också, istället för att bara skjuta dem eller annat.

Hur hittade du Unive? När jag letade efter en server att rpa på med min kompis för länge sedan.

Nekad. du lär avvakta i 2 veckor efter godkänd unban med att göra medlems ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka