Accepterad __kly | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kly79

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
165
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071455046/

Ditt Hex-ID: 1100001423b6746

Vad är din discord tagg? kly79

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-18 185942.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Såhär är det, för ungefär 1 år sedan så blev jag bannad på en annan server (shooters rp) av deras anticheat "Fini AC". Eftersom Unive också hade det anticheatet förr så kunde jag alltså inte komma in på Unive heller, eftersom jag var bannad i Fini AC så valde även Unives staffs att banna mig ifrån FiveM servern och från discord servern. Nu ett tag senare så tänkte jag testa om det funkade att gå in på servern då jag är sugen på att börja spela igen, jag märkte då att anticheatet är bytt och min FiveM bann är lyft. Dock så är inte min discord ban lyft vilket får mig att undra om jag bara råkats unbannas från FiveM servern och egentligen fortfarande ska vara permad. Jag vill liksom inte börja spela igen och ansöka till medlem samt donera för saker och sedan bli bannad igen eftersom den bara hade råkats lyftas. Är det någon som kan hjälpa mig få ett svar på det här?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för fusk på Shooters RP av deras anticheat, under samma tid hade Unive samma anticheat och därav uppkom jag i en lista av fuskare som sedan bannades. Ha i åtanke att detta aldrig skedde på Unive, endast på en annan server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar att Unive valde att banna mig eftersom jag fuskade på en annan server med samma anticheat, eftersom ingen vill ha någon som fuskat på sin server. Det förstår jag, däremot så undrar jag om det finns möjlighet att jag nu ett år senare kan få komma tillbaka. Eller som jag skrev i "Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?" undrar jag om det var en misstagen bannupplyfting på FiveM.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, sist jag blev bannad var väldigt längesedan. Det jag minns är att jag blivit bannad för gängprovocering, lall, medhjälp till korruption och lite andra saker. Har fått en felaktig perma ban också. Jag lär mig alltid av mina bans, gör aldrig om de misstag jag redan gjort eftersom det är precis det bans är till för. Att man ska lära sig och inte göra om det. Jag skulle säga att jag tagit till mig extremt mycket av mina bans, Unive var min första server jag började spela på och därav blev jag bannad för mycket saker i början som lall, pwg, etc. På så sätt blev jag en bättre rpare och kunde gå vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja sjävklart borde jag inte fuskat på en annan server, jag tänkte dumt då och hade helt ärligt ingen aning om att det var samma AC som på unive. Inte för att det spelar så stor roll, man ska ju aldrig fuska men jag tänkte bara inte riktigt jättesmart. Jag ångrar det väldigt mycket och om jag hade fått gå tillbaka i tiden hade jag aldrig ens tänkt på att göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket, som jag skrev lite i frågan ovan så har jag lärt mig hur dumt det är att fuska på andra servers och från just den här bannen har jag lärt mig extra mycket. Att aldrig röra fusk eftersom det bara är dåligt, nu har jag tänkt till och fattat hur dumt det är.
Vill mest bara veta om jag ska vara bannnad eller inte, så jag vet om jag kan spela eller ej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka