Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840592246/
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Larsson
Vad är ditt discord namn? -__-#9028
Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edwin Bergström och är 21 år gammal. Edwin kommer ifrån en liten by på landet där han gärna hjälper alla som behöver hjälp. Han är en person som är snäll och omtänksam som ofta hjälper till om hans vänner behöver hjälp Edwin är också en person som är väldigt seriös och går att lita på. Han gillar motordrivna fordon som bilar och motorcyklar och köra runt i bilar och hänga med kompisar. Edwin gillar också att prata med nytt folk och skapa vänner.
Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för att för att jag vill verkligen testa på hur det är att jobba med lite bättre jobb så som falck eller andra arbeten som man jobbar med bilar för att det är mitt intresse. Jag har också sett att det är väldigt lång kö till vianor eller hos de företagen som reparerar bilar. Jag vill också bli whitelistad eftersom då blir jag en del av communityt. Jag vill alltså hjälpa till i samhället så mycket jag kan.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på unive för att jag tycker att denna servern är väldigt seriös och har bra spelare som spelar. Unive är väldigt realistisk och jag tycker om det, servern har också väldigt många spelare i jämfört med andra servrar och det gillar jag för att det ger en speciell känsla. Servern har också många funktioner som till exempel gym. Jag skulle verkligen velat bli whitelistad för det hade gjort att jag spelar ännu mer och tycker det är mycket roligare.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min bror, jag tittade på han och tyckte det såg intressant ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha en bra tid där jag spelar mycket och börjar känna nya personer. Mitt mål är också att hjälpa till i samhället där folk kan komma till mig och få hjälp till exempel med deras bilar. Mitt mål är också att ha kul med och utan vänner såklart för att det ska man ju alltid ha när man spelar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen.
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Larsson
Vad är ditt discord namn? -__-#9028
Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edwin Bergström och är 21 år gammal. Edwin kommer ifrån en liten by på landet där han gärna hjälper alla som behöver hjälp. Han är en person som är snäll och omtänksam som ofta hjälper till om hans vänner behöver hjälp Edwin är också en person som är väldigt seriös och går att lita på. Han gillar motordrivna fordon som bilar och motorcyklar och köra runt i bilar och hänga med kompisar. Edwin gillar också att prata med nytt folk och skapa vänner.
Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för att för att jag vill verkligen testa på hur det är att jobba med lite bättre jobb så som falck eller andra arbeten som man jobbar med bilar för att det är mitt intresse. Jag har också sett att det är väldigt lång kö till vianor eller hos de företagen som reparerar bilar. Jag vill också bli whitelistad eftersom då blir jag en del av communityt. Jag vill alltså hjälpa till i samhället så mycket jag kan.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på unive för att jag tycker att denna servern är väldigt seriös och har bra spelare som spelar. Unive är väldigt realistisk och jag tycker om det, servern har också väldigt många spelare i jämfört med andra servrar och det gillar jag för att det ger en speciell känsla. Servern har också många funktioner som till exempel gym. Jag skulle verkligen velat bli whitelistad för det hade gjort att jag spelar ännu mer och tycker det är mycket roligare.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min bror, jag tittade på han och tyckte det såg intressant ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha en bra tid där jag spelar mycket och börjar känna nya personer. Mitt mål är också att hjälpa till i samhället där folk kan komma till mig och få hjälp till exempel med deras bilar. Mitt mål är också att ha kul med och utan vänner såklart för att det ska man ju alltid ha när man spelar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen.