Accepterad -__- | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IKLN_

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840592246/

Ditt Hex-ID: 11000013478b776

Vad är din discord tagg? Isak#9028

Vem var det som bannade dig? Kinesen

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag inte rpa på skadorna men det gjorde jag precis som alla andra gör. Visst jag krockade in i en annan bil men jag stannade så snabbt jag reagerade för att jag inte ville powergama och jag vet precis hur man ska göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så körde jag ifrån guldvaskningen och då så helt plötsligt så står där en bil sönder och där var ingen på vägen. Sen efter det så krockade jag in i bilen och så skrapade jag upp fronten och bilen skakade till sedan rullar jag in till sidan och står där STILLA och rörde inte en fena. Min karaktär säger att han har fått ont i nacken och det är precis så det gick till innan jag blev bannad på grund av powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag rpa på kroken så att det inte skulle bli powergaming, jag körde direkt in till sidan med små tag där jag rpa som alla andra jag har hört och för dem har det funkat så jag tycker detta är en felaktig ban och det finns till och med klipp på detta. På Unive så jobbar alla staffs för att rp nivån ska vara så realistisk som möjligt och jag tror att alla kan hålla med mig om att man inte säger ut högt att det gör ont i sin nacke eller sitt ben för att då är det inte realistiskt. Jag skulle precis ta en alvedon och försöka få skjuts till sjukhuset för att se vilka skador jag fick. Det var liksom ingen där som kunde hjälpa mig och jag blev inte medvetslös. Jag var fullt medvetande för jag fick lite ont i nacken, om man bara har ont i nacken så kan man fortfarande ringa på riktigt för att man själv vet hur ont det gör och inte staffs. Jag tycker att staffs måste skärpa sig med just dessa saker och köra det så realistiskt som möjligt för att det är det servern står för och det är därför jag spelar. Visst jag kanske gjorde fel men jag skulle inte få ban i 7 dagar för att jag powergama när jag inte ens gjorde det

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång tidigare och det var en felaktig ban och jag blev avbannad så snabbt som jag skrev en ban överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat köra lite saktare på vägen där jag krockade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska köra lite lugnare i de yttre kanterna av stan men jag tycker fortfarande detta är en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka