Accepterad -__- | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IKLN_

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Larsson

Vad heter du på discord? Isak#9028

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På helger/lov: Helt olika men minst 6+ om dagen.

Skoldagar: Ca 15:15-22:30
Dessa tider kan såklart variera men detta är som det i 9/10 gånger blir.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år och 1 månad+

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/859552890250199053/1001838269157359728/unknown.png 90 % av mina banns är från mina först månader på servern. Jag har verkligen lärt mig av mina banns.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som tar mer ansvar än medlemmar men inte lika mycket ansvar som en helper/staff. En servervakt enligt mig ska vara en person som tar sitt jobb på fullt ansvar. Ska man vara servervakt så ska man ha full koll på reglerna, man ska aldrig abusa sina perms och man ska vara en förebild genom att t.e.x inte lalla framför andra personer. En servervakt ska även underlätta för staffs, om en servervakt t.e.x kickar/bannar en spelare så lär de sig förmodligen till framtiden så kommer de inte göra om samma misstag igen. En bra servervakt ska ta åtgärder om man ser någon göra ett regelbrott eller liknande.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är väldigt lämplig som servervakt då jag kan reglerna utantill och att jag har spelat på denna servern riktigt länge så jag vet vad som gäller. Jag har varit helper 2 gånger och servervakt så jag kan verkligen commandsen. Jag är online riktigt mycket och jag är inte rädd för att ta åtgärder om situationen kräver. jag är även en person som aldrig genom tiderna abusat min roll som helper och servervakt och kommer aldrig att göra. Jag är även lämplig som servervakt för att jag kommer inte gå runt och leka macho bara för att jag är servervakt, jag kommer rp:a som vanligt men om jag ser någon göra ett regelbrott eller bara lallar så kommer jag att ta åtgärder.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Följa reglerna. Se till så andra följer reglerna. Hjälpsam. Ärlig. Bestämd. Man ska kunna ta beslut när det behövs och inte tveka.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när man t.e.x tar emot tjänster- gentjänster eller pengar för en handling. Om någon kommer och säger om du bannar denna personen så får du 50kr irl det är korruption. Abuse är när man använder sina commands för sin egen fördel t.e.x att man revivar sig själv i ett scenario eller att man bannar/ kickar en person som har kidnappat en för att man inte ska tappa sitt vapen det är abuse det kan även vara för att visa makt på sina kompisar så bannar man de bara för att det är kul. Inget av detta här är absolut inte ok. Abusa kan även vara att man bannar någon ig bara för att man inte gillar personen OOC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka