Nekad _26an | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_26an

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? _26an

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mårten sakwanda och är 23 år gammal mårten hade en tuff uppväxt där hans mamma hade lämnat för en kille och hans pappa var alkolist han hade en brosa som var snäll till en tid där han började vara med fel personer som gjorde mårten riktigt arg efter som de hade lovat att de aldrig skulle göra ngt dåligt. han började göra mer och mer saker och till slut slutade det med att han blev skjuten och dog, det gjorde så mårten ville ta hämnd mott de som hade skjutit hans bror, det började med att han sälde droger tills han fick en pistol, och nu har mårten fått reda på aatt de som sköt hans bror bor i unive staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med att jag rolig och social rp samt att jag kommer göra så att rpen går framåt och inte bakåt och kommer jag bli medlem så kommer jag visa mera social rp då jag kan bli olika jobb osv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att vi tillexempel är i en stormning och då så är alla våra killar nedskjutna då så sitället för att bara skjuta tillbaka så tar jag upp mina händer så de kan kidnappa mig så det blir kul för alla

Hur hittade du Unive? har sätt på lextys stream

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka