Inaktuell _26an | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_26an

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Ditt discordnamn: _26an

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff på grund av att jag är rättvis som person och vill de bästa för alla och framför allt servern jag har spelat på servern nu ett litet tag och tycker nu att jag är redo att ta det stora steget inom rpen, jag vill förbättra den och göra den mer unik än vad den redan är som tex, mer rån, störra vapenm transporter osv vill Även att alla ska ha så kul som möjligt utan att det blir något regelbrott. jag vill även se att servern utvecklas på ett posetivt sätt och att vi då gör servern bättre genom hårda åtgärder för de som tex har tredjepartsmjukvaror eller folk som allmänt inte är här för att rpa utan förstöra servern som tillexempel bara skjuta. plus att jag verkligen gillar denna server och verkligen vill att den ska bli större och mer utvecklad än vad den även är, tycker även att vi har den mest utvecklade rpen och så vidare, men vill hjälpa till mer än att bara vara medlem, vill fixa till alla små problem som tex problem spelare

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rpen framför allt men tycker även att jag skulle vilja få upp rpen över allt som tex meko som är jätte inaktiv och behövs fixa samma med auto, finns såklart mycket mera än det med men det är det mestr jag vill fixa men hjälps vi till i staff teamtet så löser vi allt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att vi måste var hårda med våra åtgärder och hålla ihop som ett team för att vi ska lösa det tillsammans, jag tycekr aäven att vi tar åtgärder på de personer som inte kan bete sig och enbart är här för att förstöra för servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jga tycker man agerar professionellt genom att lyssna på alla inte prata i mun på varandra och att man hjälper till de som behöver hjälp som tillexemp ickemedlemmar som vill ta intervjuer, då kan man skicka en länk där de kan ansöka tillexempel det kan under lätta för de, ett annat sätt att vara professionellt är att tillexempel när du rpar att du visar hur man rpar på ett gott sätt genom att rpa med de på tillexempel pirren och rpa utvecklat som gör så att andra också kanske vill göra det

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 16:00-22:00
tisdag 16:00-22:00
Onsdag 16:00-22:00
Torsdag 16:00-22:00
Fredag 16:00- 02:00
Lördag 13:00- 02:00
Söndag 12:00-00:00 obs det kan vara så att jag har träning eller mycket skola.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär en månad men såkte till medlem för ungefär 1 månad sen

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit det men var inaktiav och har tagit lärdom av det samt tog inte min staff så seriöst då men nu är jag redo att göra vad som helst och vara mest aktiv i helsa staff teamet

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja, fkn bror 320 helt acho på devva

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka