Nekad -_- | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey club

Vad heter du IRL? Joel Edberg

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 700h kanske, minimum

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom jag tycker att det är bland de roligaste jobbet inom rp. Jag är väldigt erfaren inom chefs jobb eftersom jag varit det flera gånger innan. Jag annställer bara folk med bra cv och som har utbildning och kan sin grej, vill alltså inte att vem som helst ska kunna jobba här. Kommer såklart fixa utmärkt personal och strippare. Har varit bartender och kock innan och jag skulle vilja ta det till en ny nivå, denna nivå har jag varit på förr. Därmed söker jag nu eftersom det var ganska längesedan och tyckte det var väldigt kul.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på Unicorn som det heter, på många andra servrar, varit ägare över en Unicorn en gång vilket var otroligt kul. Tyckte det va kul som sagt, och nu ser jag en möjlighet att ha kul igen.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Joel Edber, han föddes i sydöstra delen av England 2000 i en liten by med ett hjärtfel vilket gör att han har väldigt svårt för att prata. Han blev mobbad hela sin barndom för att han hade dom där felen det gjorde att han senare i livet blev otroligt ledsen över småsaker. Hans familj dog i tidig ålder så han fick bo på ett barnboende och han fick nog riktigt fort så han valde att rymma han snodde en moped av en vän han hade och tog första flyg till Sverige utan mat pengar eller boende... Han landade efter en lång resa i Karlstad och hittar då en snäll familj som märker att han inte har någonting med sig så han får flytta in oss dom.. Sedan 1 år senare så började han på Restaurang- och livsmedelsprogrammet så han har en grundläggande utbildning för att vara kock, och han gjort utsökt mat otroligt god mat. Han gick sedan några extra år för att bli bartender eftersom det kändes som en rolig grej, han har fastnat för det enda sen.

Han valde sedan att försöka gå med i en cool motorcykel klubb som heter Karlstad mc klubb, när han kom fram och knackade på deras klubbhus och frågade om han fick gå med så blev han nedslagen istället så han tappade sina 2 framtänder och en hörntand vilket gjorde att han har väldigt svårt för att lita och träffa nya folk. Sedan så valde han sig för att flytta och så hotade han det så kallade multistaden dit ville han verkligen flytta han har fått höra att alla som bor där verkar som trevliga människor.

Här söker han nu chefsjobbet på monkey club som passar alla han färdigheter och meriter. Det vore perfekt för han.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6h om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka