Nekad -_- | Ban överklagan [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953496650/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Boel

Vad är din discord tagg? Boel#2886

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem antog att jag buggade ut mig ur rummet i fängelset eller liknande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick genom en öppen dörr som inte var öppen för dom. De trodde att jag buggade mig ut vilket jag inte gjorde. Jag satt i fängelset och dörren var öppen dit polisen var och jag gick igenom den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis. Jag själv tycker att jag gjort fel eftersom jag använde mig av sunt förnuft när jag rpade. Tycker jag skulle ha skitit i dörren och gjort som jag hade gjort irl, bara låtit det vara och bara suttit av min tid. Eftersom det är exakt vad man gjort om man använder sunt förnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunde ha låtit bli att gå genom dörren. Jag skulle använt mig av sunt förnuft. Tänkt efter innan jag gjorde det och uppfattat bättre vad som är rätt och fel. Bara suttit av tid och låtit polisen varit i fred.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer inte att upprepas och min rp nivå kommer vara högre.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top