Nekad -_- | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953496650/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Boel

Vad är din discord tagg? Boel#2886

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem antog att jag buggade ut mig ur rummet i fängelset eller liknande. Dem kan ha valt att banna mig för att jag bara tog mig genom dörren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick genom en öppen dörr som inte var öppen för dom. De trodde att jag buggade mig ut vilket jag inte gjorde. Satt i fängelset och gick i genom, en öppen dörr till rummet strax brevid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis. Jag buggade mig inte ut. Men jag tycker själv att jag gjorde fel eftersom man får tänka sig för. Inte jätte bra från min sida att jag gick genom den dörren eftersom den antagligen var stängd för dem och att jag aldrig skulle gjort det även om den var öppen för dem. Man får använda sig av sunt förnuft, vilket jag inte gjort då. Ber om ursäkt och hade verkligen gillat en andra chans då jag beter mig bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde ha låtit bli att gå genom dörren då det var fel av mig och staffs gjorde rätt beslut. Jag kunde bara ha skitit i dörren och suttit av min tid då det är vad man hade gjort irl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, fokusera mer på regler och använda mig av sunt förnuft när jag rpar. Detta kommer inte att upprespas.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top