Nekad -_- | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953496650/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Boel

Vad är din discord tagg? Boel#2886

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem antog att jag buggade ut mig ur rummet i fängelset eller liknande. Och jag var i ett rum som jag inte skulle varit i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i fängeslet för att jag plockade droger. Väl där inne gick jag genom en öppen dörr som inte var öppen för dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var delvis felaktig, om den var för att jag buggade var den felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låtit bli att gått igenom dörren eftersom man aldrig hade kunnat gjort det irl. Eftersom det är dumt och väldigt efterblivet att ta sig igenom en dörr som är stängd för dem andra där polisen är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska använda mig av sunt förnuft och veta vad som är rätt och fel. Jag kommer inte göra om detta eftersom det är väldigt dumt och vårdslöst.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top