Accepterad -_- | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Hur gammal är du? 2005-12-26

Vad heter du på discord? Boel#2886

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag, om jag ser att någon har skickat in en ansökan kommer jag kolla så snabbt jag är klar med scenario ingame. Är jag inte inne på match kommer jag vara väldigt aktiv.

Hur aktiv är du i discorden? Kollar på min andra skärm hela tiden i discord medan jag spelar. Och på telefon och skoldatorn under skoltid. Ser jag att jag får en notifikation kollar jag direkt vad de är. När jag är borta hemifrån kollar jag på telefonen hela tiden och har notifikationer på.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För att jag vill se mer folk bli wl så att folk får jobb och kan jobba på servern. Så alla har en stabil inkomst och inte är kriminella hela bunten. Blir även roligare om man kan få hjälp med tex bilen för att det finns anställda på mekonomen. Kommer även bli roligare om folk blir wl och kan alla regler blir det seriösare rp och högre rp nivå. Vill se folk med bra karaktärer och bakgrund.

Vill hjälpa till att få in mer wl så man inte behöver vänta jätte länge, ( man gör inte det nu heller, men det kan ju alltid bli bättre ). Gillar att hjälpa folk och vill förbättra spelarna spelupplevelse, jag känner att om folk söker wl och gör det dåligt ska de inte bli godkända. Utan de ska vara seriösa rpare med hög rp nivå, inte ett gäng lallare som tryckt ihop en ansökan på 5 min.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag är väldigt aktiv och kunnig. Jag har varit whitelist ansvarig och staff innan (inte på denna server) så jag kan nästintill allting som behövs att kunna. Detta passar verkligen mig eftersom jag har en massa fritid över. Så den kan jag lägga på att hjälpa folk med wl intervjuer osv. Jag kan det mesta inom rp och kan alla regler bland annat grundregler. Är opartisk vid alla lägen och wl ingen kompis bara för att, tänker inte heller wl något halvdant utan vill att man ska skriv utförligt och kunna alla regler.

Jag älskar att hjälpa folk och kommer vara redo i alla lägen om någon vill ta en muntlig intervju. Tänker inte godkänna någon vän bara för att de är min vän, ska de göra en ansökan och bli godkänd ska de göra en bra ansökan som är välutvecklad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka