Nekad _đ“čđ“Șđ“”đ“¶đ“źđ“·_ | Ban Överklagan [Melvinsoder]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880422079/

Ditt Hex-ID: 110000136d878bf

Vad Àr din discord tagg? palmen000

Vem var det som bannade dig? Melvinsoder

Bild pÄ banmeddelande: yeyeye.PNG

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig av anledningen att jag gled ner med en bil frÄn ett berg pÄ taket och nÀr vi har landat sÄ rpar vi som sitter i bilen med me dock sÄ syns det inte pÄ klippet av nÄn anledning plus att klippet inte ens har ljud sÄ man hör inte att vi rpar med rösten

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. det som hÀnde var att vi Äkte upp för ett berg med en tahoe vilket Àr en bil som man kan Äka med upp för ett berg sedan sÄ volta vi litegrann och sedan glider vi ner pÄ taket för ett berg sedan nÀr vi har landat pÄ hjulen igen sÄ rpar jag pÄ me och med rösten dock sÄ hörs inte det att vi rpar med rösten för att banbeviset Àr ogiltligt eftersom att det inte finns nÄgot ljud pÄ det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag anser att det var en felaktig ban eftersom att det inte finns ljud pÄ klippet sÄ det Àr ogiltligt plus att jag tycker att om du nyss har varit i ett skottscenario och seda glider ner med bilen sÄ har man bra jÀvla mycket adrenalin sÄ du kan springa flera hundra meter innan du ens hinner fÄ ont för att det rÀddar ditt liv

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2 gÄnger innan varav den ena Àr felaktig jag har lÀrt mig att jag ska ta mer tid pÄ mig med rpen plus att rpa mer som unive vill och att inte rpa vÀrkligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa lite mer en vad jag gjorde.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja jag har lÀrt mig att jag ska rpa mer efter jag har krockat pluss att jag kommer vara mer försiktig med hur jag rpar

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försÄr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka