Nekad 9westman | Chef-jobb ansökan [Bahamas] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9westman

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
354
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahamas

Vad heter du IRL? Charlie

Vad heter du på discord? 9westman#1179

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt upplägg för att utveckla detta jobbet är att vara väldigt aktiv som chef, Jag vill också utevckla hela klubben med det så menar jag att jag vill liksom få som en nystart där, Ett sätt som jag kommer utveckla klubben är att vara lite som en 24/7 klubb så folk kan dra dit om det letar efter en good time och att träffa massor av nya människor, Men en grej jag kommer försöka att satsa stort på är att jag" med jag menar jag bara om jag får jobbet" ska bidra med är att alla ska få en social och rolig RP, Med detta menar jag att jag vill införa klubben som ett safe place liksom så att alla oavsett vilka dom är ska få komma dit och de inte ska bli problem kanske lite dåligt förklarat men jag menar att jag ska t.ex få kriminella och poliser att samarbeta på ett sätt med det så menar jag inte att dom ska sitta å dricka och ha kul med varandra kanske ba säg en liten grej som hej, Det kanske låter lite fel men jag hoppas att du/ni fattar vad jag menar med det, Jag vill utevckla lite av den sociala rp gemom att få folk ha som en form av vapen vila vid klubben och vem vet det kanske utvecklas till en vapen vila utanför allt klubbande. Jag märkte att klubben inte var så ett tag men jag vet inte hur det såg ut nydlingen men vill iallafall få fart på nån form av klubb så folk kan festa och ha en good time, Jag vill utveckla för det är ju nog något som är tråkigt för spelarna om det kanske vill klubba och så lite så finns det inget som är öppet eller tillgänligt. En stot grej jag kommer bidra med är att hålla massor av olika event som får folk att vilja komma så att vi utvecklar och själva bygger som ett lite community. Jag ansöker om klubbar för att det är ett sätt där alla kommer att få och kan bidra med en social rp, det är väldigt socialt jobb och sånt gillar jag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja du jag har varit biträdande chef på unicorn förut, Och då så lärde jag mig mycket, saker som att få folk ha kul och må bra när dom besöker oss på bahamas, Jag vet hur alla blandar och gör drinckar AKA bar meny. Jag vet hur man har en Good Time alltså festa och fixa fram massor av olika event och se till så att alla andra har kul, Jag vet hur man hanterar folk som om man kan säga så, t.ex om det är nån som inte beter sig eller inte lyssnar, Jag vet hur man hanterar menyer och paneler. Och så en om dom viktigaste sakerna så vet jag hur jag ska ta han om mina arbetarare och hur jag ska prata me dom för att få dom att stanna kvar på jobbet och må bra.

Hur ofta kommer du vara inne? väldigt ofta från när jag slutar skolan typ vid 15-16, till kanske 22-23, beror på vilka dagar det är, På helger så är jag jävligt aktiv kommer vara online kanske då ifrån jag vaknar som är 11-13, tills jag typ somnar som är runt 04-05, så väldigt aktiv kommer jag vara

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
+rep jag vet att den här grabben skulle sköta det här jobbet jätte bra jag tror att han kommer göra roliga event och massa grejer

+rep han är mogen han skulle nog sköta detta jobb galant

+Rep Han skulle passa bra som ägare då han har ett bra socialt rp

Nekad, Vi har valt att gå vidare med en annan medlem till denna chefs position, tack för att du ansökt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka