Inaktuell 9westman | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9westman

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
354
Vad är ditt namn i verkligheten? chawe

Ditt discordnamn: 9westman.

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? för jag har goda erfarenheter och har mycket väldigt mycket tid att bidra till på servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folk som förstör rp för alla, De finns alltid folk som vill förstöra för alla oavsett vad.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa de problemet så ska jag och överiga staffs hålla koll på servern så att dessa lallare blir bannade och försvinner, de behöver inte alltid vara lallare de finns ju också massvis med folk som bryter mot reglerna, Tillsammans med de övriga staffsen så ska vi sätta stopp för de problemen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Staffs ska alltid hålla en lugn och professionell ton och inte hålla på hetsa osv. Som staff så ska man behandla alla spelar och staffs med respekt oavsett hur hetsigt det blir, vissa att du alltid är den bättre personen. När man bär staff rollen representerar man servern då gäller det att man agerar snabbt på problem för att lösa de.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På Vardagar 16:00 till typ 00:00, Helger typ 13:00-14:00 till ungefär 05:00-06:00 och på Lov så blir det mycket mer aktivitet än vardagar och helger. som nu på sommarlovet

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har goda erfarenheter inom att vara staff och goda erfarenheter inom alla områden då jag har varit delaktig i alla

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? näe

+rep kan sin roll. Väldig erfaren staff som gjorde sitt jobb bra, enligt mig hade han passat bra i staff teamet igen.

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka