Accepterad 9westman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9westman

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
354
Vad är ditt namn i verkligheten? chawe

Vad heter du på discord? 9westman#1179

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Joo, jag sitter oftast vid datorn och bara chillar nu har jag bestämt att jag vill lägga den tiden på något annat och med något annat menar jag att hjälpa till på unive, jag har verkligen inget bättre för mig, och jag vill också underlätta för staffs och andra Medlemskap Ansvariga, lite som man säger ju fler desto bättre.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en aktiv spelare på unive, och jag har gott om tid att lägga på att hjälpa unive att få in spelare. jag har massor av onödig tid jag slösar vid datan så tänker att de blir bättre om jag lägger de på något annat. jag vet också hur man gör som en Medlemskap Ansvarig för när jag var staff så tog jag och gjorde lite Medlemskap Ansvariga saker så som att godkänna folk på forumet och sen ta interjuverna så vet hur de funkar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man alltid ska bemöta människor med respekt. Oavsett om du inte gillar personen, vissa alltid att du är den bättre personen. för om det är en person jag inte gillar eller så och sen ska jag ta hens interjuv så ska jag inte vara otrevlig bara för att jag inte gillar hen, jag ska istället kunna kontrollera mig själv och vara respekt full och trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle tänka på hur jag påverkar dom andra spelarena på servern om jag tar in den här personen, är de rätt att jag tar in just denna personen har hen vad som krävs? de får vi se om medlems ansökan ser bra ut och interjuven går bra, kanske låter lite hur jag menar men hoppas ni fattar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Respekt full, Ha ett bra Bemötande, vara trevlig, och vara snäll.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag får ett viktigt ansvar för att jag måste välja ut spelare som passar att få medlems rollen eller inte, de är ett ansvar som är viktigt känner jag, För om jag tar fel person så kan de gå fel och så. Känner att jag får ett ansvar att ta in mer och mer spelare på servern så får mer och mer medlemmar, medlemmar kommer å går hela tiden känner att jag får ett ansvar att hålla igång med att få in medlemmar nästan hela tiden.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är väldigt aktiv vid datorn, Ska berätta i tider så de blir lättere. på vardagar så börjar jag alltid gå online runt 15-16 efter skolan och på helger så spelar jag mycket mer än vanligt jag vaknar runt 11-13 och sen så är jag online tills typ 05-06. Aktiveteten kan ju så klart ändras om jag t.ex ska iväg eller kanske är sjuk.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar ba på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nix

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka