Accepterad 9Olle | Medlem ansökning [HAJs__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9Olle

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? olle.#5800

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Theo och är 22 år gammal. Theo är snäll, nyfiken och social. Theo är ganska lugn. Theo växte upp med en bror, mamma och pappa. Dem hade en ganska "vanlig" uppväxt. Theo och hans familj växte upp i Hyllie. Theos kompisar blev utsatta av kriminella personer när han var yngre. Därför vill han nu bli polis och stoppa kriminaliteten i världen. Theo har alltid varit lag och rätt intresserad då både hans bror och pappa har jobbat/ jobbar inom polisen. Hans bror heter Hugo och jobbar inom polisen. Theo har alltid sett upp till Hugo. Han gör det som Hugo gör. Theo vill också bli polis. Han är och har alltid varit intresserad av det yrket. Theo bor ensam i en lägenhet. På dagarna läser han böcker om polisen, är på föreläsningar om polisen, och pluggar till Polis. Han har inget jobb du polisen är hans enda fokus. Ifall han inte gör det hänger han med sin bror hugo som är polis. ifall hugo är ledig då såklart. När han är med hugo får han lära sig hur man ska vara som polis men också vad man ska veta som polis. Hans mamma är nästan orolig för att han bara gör saker som involverar polisen och att han vill bli polis. Polisen är hans ALLT!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en social rollspelare med ett års erfarenhet av unive, även tidigare staff. Jag har ett kreativt sätt att rollspela och utgår från sunt förnuft. Jag komemr utföra unika scenarion, rollspela med sunt förnuft,
Jag kommer att utföra roliga, unika och proffsiga scenarion. jag vill skapa unika scenarion som kan stå ut lite. Även om det är svårt att bara komma på unika scenarion snabbt så kmr jag göra allt för att hitta på så bra scenarion så möjligt. Jag kommer också bidra med min proffsiga RP: nivå där jag kommer att vara med och ha en så bra nivå på servern så möjligt. Jag kommer också såklart bidra med rolig rp! Göra det roligt för båda parterna och ha så roligt jag kan med folket på servern! Social rp är något som jag alltid försöker använda mig av så mkt så möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa för att båda parterna ska ha kul i ett scenario, inte för ens egen vinning. Ett scenario utgår inte på att man endast ska ha roligt själv, scenariot ska vara kul för alla som är inkluderande. Även ifall man håller på att ksk förlora ett scenario ska man oavsett rpa för att andra också ska tycka det är kul.
Alltså ska inte spela för din vinst enbart i ett scenario. Det blir powergaming ifall du spelar scenarion där du spelar endast för makt och pengar. Alltså ska du alltid spela för båda parternas bästa i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar.

Godkänd efter muntlig, välkommen till unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka