Accepterad 9Olle | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

9Olle

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? 10lle#5800

Vad är ditt Hex:ID 110000149aa5605

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar
-16:00 - 23:00 (med pauser)

Helger
- 10:00 - 00:00 (med pauser)

Lov
10:00 - 00:00 (med pauser)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem i början av 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7ggr, bild kan ni få i pm, funkade ej att bifoga

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt är en helt vanlig rpare men som håller kolla på servern och hjälper till med att upprätthålla en bra rp nivå. Ser man regelbrott tar då en servervakt åtgärder som /klick eller /svban. Ifall ett mycket allvarligt regelbrott utgörs så kan man klippa det och skicka in till en Staff som sedan tar över därifrån. dem förlänger bannen. Det kan också vara så att man ser en trasig bil på gatan som tar plats. Den tar man då bort med /dv.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill att servern ska ha en så bra rp så möjligt och jag vill gärna hjälpa till med detta. Ser jag regelbrott vil jag kunna ta åtgärder eller be Staffs ta åtgärder (genom längre ban) för att hjälpa servern. Jag vill också underlätta för Staffs och göra saker som Staffs inte ska behöva göra så dem kan fokusera på större saker. Jag vill också underlätta och höja upplevelsen för andra spelar som kanske störs av att en bil är buggad eller något annat. Jag vill alltså vara med och bidra mycket till servern, men samtidigt underlätta för Staffs!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Alltså abuse innebär att man som servervakt med sina "perms" skulle använda dem för sin egen fördel. Ett exempel är att jag kraschar och skulle dö in game och sedan revva mig själv för att då gynna mig själv. Korruption innebär att man använder Sv rollen för att vinna ett scenario, det kan också vara så att man kanske revvar en kompis som blivit kidnappad och skjuten och gör så att han vinner eller får fördelar under ett scenario.

Tillbaka