Accepterad 9morre | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9morre

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Moritz

Vad är ditt discord namn? 9morre

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Verma , 59 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tjock, Skön, Hungrig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tony har bott i stan i över 3 år, Tony har ett stort intresse för gamla och unika bilar, denna hobby har han haft sedan barndomen men nu när han är äldre har han chans till att uppnå dessa drömmar. Eftersom han är väldigt social så har han lätt för att träffa nytt folk och skaffa nya polare hit och dit. Tony har funderingar på att börja arbeta på Sc Styling. Han har varit chef på några jobb här i staden redan och tänker sig en framtid inom Sc eller kanske något annat jobb som rör sig om bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, har kört rp i drygt 3år. Kan hur man framför en karaktär bra och spelar på ett roligt sätt. Även fixa till roliga scenarion och andra roliga saker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte behöver vinna varje ett scenario för att ha kul, under mina år inom rp har jag siktat efter en social och rolig rp och inte bara för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har 7 bans på över 3år på servern, ja har ett exempel som hände 2022 då jag vart bannat för fel användning av /sme och efter det har jag alltid använt det klokt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, tex suntförnuft där man utgår ifrån verklighet. Hade jag verkligen som kriminel gått och skjutit mitt på gatan där polisen är? Nej. Eller Powergaming, när man bara spelar efter vinst och vill vinna ett scenario, detta leder till tråkig rp och inte social.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka