Nekad 9morre | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9morre

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Moritz

Vad är ditt discord namn? 9morre

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Tony Verma född i förorten men har växt upp och blivit en stor och stilig man med goda kunskaper. Tony gillar bilar och fordon som är roliga att köra. Han är en glad grabb som alltid är social! Tony har bott i staden i över 2 år och har inte så mycket mer planer än att va me vänner och ha extremt kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, har kört rp i nästan 3 år. Kan hur man framför en karaktär bra och spelar på ett roligt sätt. Även fixa till roliga scenarion och andra roliga saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska få till det så alla har kul, ingen kan alltid ha de bäst men man kan i alla fall ha de någorlunda bra i alla scenarion och ha de kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, tex suntförnuft där man utgår ifrån verklighet. Hade jag verkligen som kriminel gått och skjutit mitt på gatan där polisen är? Nej

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat rp i nästan 3 år. Vet hur man får till bra scenarion osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka