Nekad 9mm.6969 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9mm.6969

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198811104126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? 9mm#6635

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Jag kommer fortsätta rpa på min gammla karaktär som Heter Leon Pettersson han är 170 lång och han har haft det väldigt tuft i sitt liv hans föreldrar dog när han var liten pga pappan var alkolist och mamman dog av cancer. Och Leon ser väldigt fram i mot att flytta tillbaka till sin gammla stad som han bodde en gång i tiden då han jobbade med mekonomen och sen gick till det kriminella livet. Men jag vet inte om Leon vill fortsätta med kriminella livet längre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag saknar unive skit mycket och det finns ingenting att göra som icke medlem man kan inte vara polis man kan inte jobba på bilfirmor och sånt det blir bara mycket roligare när man har medlemskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social bra rp som jag gjorde på servern innnan jag byte till en annan skit server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna scenarion man måste kunna scenarion också.

Hur hittade du Unive? Kollade på streams och sånt min kusin rekomendrade server och så har jag kört på servern innan och rpat som krim.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka