Accepterad 9mm.6969 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9mm.6969

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198811104126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? 9mm#6635

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Leon Pettersson Är född 1999-02-12 Leon hade en stökig uppväxt då hans pappa var alkolist. och hans mamma hade canser och båda föreldrarna dog väldigt när han var 2 år gammal. Så Leon hammnade på barn hem och sånt han var inte bra i skolan var Leon börja gå lite mot de kriminella livet då han köpte droger och sånt börja röka på och sånt börja beefa med folk vart misstänkt för narkotika brott och misshandel redan då så var han rätt så ung han var liksom 16 år när han börja göra massa dumma grejer. Men ända sen han var liten så gillar han bilar han älskar verkligen bilar han kan liksom alla bil märken och sånt Leon har jobbat på meko förut eftersom han gillar att jobba med bilar och sånt men hans kompisar tvingar att han ska sluta på meko för att vara med dom och göra massa dumma grejer och Leon vill ju liksom inte förlora sina vänner så han slutar på meko och börjar göra ännu mer bus och sånt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan skriva report om ngn gör fel samt klippa och hoppa support samt ta id snabbt som bidrar rpen framåt och inte bakåt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan skriva report om ngn gör fel samt klippa och hoppa support samt ta id snabbt som bidrar rpen framåt och inte bakåt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man behöver inte alltid vinna scenarion man måste inte alltid vinna scenarion och inte hålla på support kriga om den gör nått fel kan du alltid klippa skicka till en staff och så får staffsen göra nått åt saken och inte hålla på att support kriga.

Hur hittade du Unive? Min kusin rekomenderade serevrn till mig och så har jag kört på servern innan och rpat som krim.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka