Nekad 9mm.6969 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9mm.6969

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198811104126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? 9mm#6635

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Leon Pettersson Är född 1999-02-12 Leon hade en stökig uppväxt då hans pappa var alkolist. och hans mamma hade canser och båda föreldrarna dog väldigt när han var 2 år gammal. Så Leon hammnade på barn hem och sånt han var inte bra i skolan var väldigt stökig lyssnde ingenting på läraren och sånt polisen kom till skolan en gång och snackade med Leon då han var misstänkt för att kniv huggit nån. Och när han var liten ville han alltid jobba med bilar men det gick som planerat. Enligt han i den gammla staden han bodde i så var han stökig kille. Som inte lyssande på nån han var liksom helt crazy i sin gammla stad men nu vill han flytta tillbaka där han bodde förut Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det finns ingenting att göra som icke medlem man kan inte göra nånting man kan inte jobba på meko man kan inte bli polis och jag kommer bidra med social och bra rp till servern som jag gjorde förut till servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och seriös rp till servern och ge mitt bästa jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motpartens kan också vinna scenarion och man måste inte alltid vinna scenarion man måste kunna förlora scenarion också annars blir inte nå rolig rp på servern.

Hur hittade du Unive? Min kusin rekomenderade serevrn till mig och så har jag kört på servern innan och rpat som krim.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka