Accepterad 9mm.6969 | Ban Överklagan -Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9mm.6969

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198811104126/

Ditt Hex-ID: steam:110000132b6c37e

Vad är din discord tagg? 9mm1337

Vem var det som bannade dig? Eminswe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad för att jag tog spawnmenu i ett sceanrio och det var cirka 2 månader sedan och det var ett stort misstag av mig att göra det eftersom som jag kan reglerna och vet att det är fel att ta spawnmenu i scenarion och man ska egentligen inte ens använda spawnmenu det var ett stort fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med en biljakt som höll på i cirka 5 minuter och det var olika gäng som jagade oss och när vi väll var utanför yakuzas hus så dvades våran bil i farten eftersom att föraren crashade och för någon andledning så dvades våran bil också. Sen så sprang jag under yakuzas hus och väntade i cirka 6 minuter och gömde mig bara och så tänkte jag att de var okej att ta spawnmenu som egentligen inte är okej att göra alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen inte en felaktig ban eftersom att jag gjorde ett stort misstag. Man ska aldrig ta spawnmenu i ett scenario bara för att man inte kan förlora scenarion och det är så det får vara man ska kunna ta och förlora scenarion och inte alltid tänka på att vinna hela tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för clogg och då gjorde också ett stort misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de hade jag verkligen kunnat göra jag hade inte tagit spawnmenu i ett scenario och kunnat förlorat ett scenario som en man och inte tänka bara på en själv de ska vara roligt för båda partnernas sida så det blir roligare fram över så att man liksom inte tänker bara på att vinna hela tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer inte ta spawnmenu i ett skottscenario det var ett riktigt stort misstag av mig eftersom att jag gillar att spela på unive skit mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka