Accepterad 9luego | Medlem ansökning [GormStorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9luego

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 9luego

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Abdisson. Han är 23 år gammal och han gillar bilar. Adam har haft en väldigt bra uppväxt. Han bodde med sina föräldrar och sina syskon. Hans pappa jobbade som bil mekaniker och då brukade han ta med Adam till jobbet för att lära han om bilar och visa hur man jobbar som en mekaniker. Adam tyckte att det var roligt att jobba med bilar och det såg intressant ut. När han var 16 år gammal så brukade han hjälpa till sin pappa med att tvätta bilarna så att dom ser fräscha ut efter en service. Han fick betald av sin pappa hela tiden och nu har han sparat dom dära pengarna för att starta en egen service firma i Gottsunda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp samt jag kommer att hålla en god ton när jag rpar. Jag kommer att göra välutvecklade scenarion som kommer att vara rolig för båda partnerna. Jag kommer också att följa alla regler på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka vinna hela tiden i ett scenario. Om man gör så kommer ingen ha kul i ett scenario och det är powergaming för att man går för makt o pengar då.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft: Logisk tänkande, Powergaming 1: Att du ej rpar på skador, Powergaming 2: du kör för makt o pengar,CopBait: Du försöker få uppmerksamhet av polisen sen kan jag lite mer och det kan jag ta upp på intervjun.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på andra rp servrar som har ålder gräns samt jag har spelat lite unive också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Ville även tillägga att jag har ADHD vilket försvårar min uttalan samt stavelse.
Hoppas ni har förståelse!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka