Nekad 9luego | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9luego

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? howmoshaaaa

Vem var det som bannade dig? danne7233

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-20 220826.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett regelbrott och de är inte svårare en det, jag är en person accepterar läget och går vidare för förbättring. Och det var jag ganska tydlig med i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett skottscenario där jag blev ragdollad han komer jävligt nära så ja tänkte ifall ja bara kom precis bredvid han så kommer hans vapen rikta upp automatiskt vilket jag föklara för danne, fast jag förstår såklart att de är fear rp utan de är inget snack om saken

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo som jag sa till danne i support så är jag inte nån person som drar ut på de hela för jag vet att de är ingen vitsel att stå att argumentera när de finns solklara bevis. Så kortfattat så var det är en rätt ban placerad av danne7233.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja som danne vet om är jag grön spelare och min senaste ban var för mild sunt förnuft den innan det var hets ooc. Så ganska milda ban i o för sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ganska klasklart jag bör värna om mitt liv ta ner vapnet och upp med händern och fortsätta rpa vidare därifrån, min rp var tråkig mot motparten och de var ej värt att få ban pga. min idioti vilket är självklart ska till nästa gång värna om mitt liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som jag skrev innan att alltid värna om mitt liv och inte pwga ba för mitt vapen oavsett om de är bra eller inte. Det blir tråkigt för motparten ifall alla gör så. Så jag förstår nog det.
Jag ber om en ny chans för en förbättring.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Som Danne7233 tipsade mig om att göra en överklagan senare mot kvällen så gjorde jag det

Hoppas du ger mig en chans:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka