Nekad Samme.1.0 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samme

Vem var det som bannade dig? Berra

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-19 201527.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag blev riktad på och hoppade på en hoj

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en åkte på en prio, där vi möter på ett flertal av de vi har krig med. De började skjuta på oss direkt och jag och en till skjuter ner en när vi sitter på vår hoj. När vi gjort de så kommer de 2 stycken som började att skjuta på oss. De får ner han som sitter på min hoj och då så väljer jag att åka fram och hoppa ut på de. Jag får ner 2 stycken rätt så diräkt och mitt från ingen stans så blir jag benad. Jag kolla runt om kring mig men ser inte någon. Så jag rpar på me blöder och säger ajj mm. Efter några sekunder så kommer de fran 1 som riktar. Jag ställer mig upp och trycker f. När jag gjort de så går det inte att avsluta det och han dödar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. 1 att den är giltig är att jag försökte att springa iväg, men de andra är att jag råka trycka f och då så kunde jag inte avsluta den animationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för ooc, men båda de gångerna är för att jag var arg. Den första gången var för att vi jaga en som var vice i ett gäng och han körde in på sjukan när han viste att han var jagad. Och andra gången var att en fearrpa som var boss i ett gäng, och då så blev jag förvänad och lite arg på han för att har rpade som att han hade 9 live eller något. Då så sa jag att de skulle bli nedstängda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte äns försöka att springa iväg utan bara ta upp mina händer och rpa på det. Utan bara för att man blir benar för en konstig anledning så ska man fotfaranade rpa på de som händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man alltid ska värna om sitt liv och ta upp händerna när man är i under läge, de är ju bara pixlar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka