Accepterad 9luego | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9luego

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: steam:11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? 9luego

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-15 221302.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag lät mina känslor ta över mig och uttryckte mig på ett negativt sätt i ooc chatten jag är emdveten om mitt fel och ja lovar det ska förbättras denna ban va egentligen jätte onödig från min del.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina polare åkte runt och vi skuggade en bil lite sen blev vi beskjutna och ajg dog. Jag fick reda på att de va min allians så jag skrev "cp va håller du på med" detta var riktigt dumt och jag förstår att andra kan ta illa upp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt ban jag vet att egentligen ooc chatten ska användas som en hjälp medel oftast för icke medlemmar. Tycker Bubblegum gjorde helt rätt beslut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Olika grejer fast inte för hets ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ganska självklart inte skriva i ooc utan rpa vidare. Som jag sa tog mina känslor över vilket var dumt. Du kan räkna med att jag inte kommer göra om. Och i efterhand nu har jag skrivit med den grabben som jag skrev det till och bad om ursäkt och han godkände min förlåtan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 110% jag har lärt mig att inte använda ooc förutom att hjälpa andra(inte meta gaming).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Vill även tillägga att jag har ADHD och ADD så därför kanske tog mina känslor över. Fast nu i efterhand så har jagf reflerterat och vet att de var dumt gjort och jag ångrar det och har även bett om ursäkt.

Vill kunna spela lite innan jag börjar skola den 19de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka