Nekad 9lazze | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
0
Ditt discord namn: 9lazze

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad för typ av beslut gäller det? krim och ban

Vem/vilka tog beslutet? hasselhassenöt

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag hamnade i en skottlossning mot en person på motorcykel. Situationen blev snabbt intensiv och slutade med att jag blev nedskjuten. Istället för att stanna kvar och spela ut scenariot till slut tog jag ett impulsivt beslut och lämnade servern medan scenariot fortfarande pågick. När jag tänker tillbaka på det inser jag att jag gjorde ett dåligt val. Jag agerade utan att tänka igenom konsekvenserna och lät frustrationen styra mitt beslut. Genom att lämna servern mitt under ett aktivt scenario påverkade jag inte bara mig själv utan även de andra spelarna som deltog. Jag förstår att mitt agerande förstörde möjligheten att avsluta scenariot på ett naturligt sätt och att det går emot reglerna och den seriösa RP som servern bygger på. Jag försöker inte skylla på någon annan eller hitta ursäkter för det som hände. Det var helt och hållet mitt eget beslut och jag tar fullt ansvar för det. Jag förstår varför personalen valde att stänga av mig och jag respekterar deras bedömning. I efterhand inser jag att jag borde ha stannat kvar och spelat ut scenariot, även om min karaktär blev nedskjuten. Att acceptera hur ett scenario utvecklas, även när det inte går som man själv vill, är en viktig del av seriös RP och något jag kommer att tänka på framöver. Om jag får en ny chans kommer jag inte att upprepa samma misstag. Jag kommer att spela ut alla scenarion till slut och acceptera de konsekvenser som uppstår i RP. Jag hoppas att ni kan ge mig möjligheten att visa att detta var ett engångsmisstag och att jag kan bidra med seriös och kvalitativ RP.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser inte att beslutet är felaktigt. Jag förstår varför personalen valde att stänga av mig och jag accepterar att det var en konsekvens av mitt eget agerande. Jag bröt mot reglerna när jag lämnade servern under ett aktivt scenario och jag inser att det påverkade både de spelare som var inblandade och kvaliteten på rollspelet. Jag skriver den här överklagan för att visa att jag tar ansvar för det jag gjorde. Jag försöker inte få beslutet ändrat genom att skylla ifrån mig, utan vill visa att jag förstår varför mitt agerande var fel och att jag uppriktigt ångrar det. Jag vill också be om ursäkt till de spelare som påverkades av mitt beslut och till personalen som behövde hantera ärendet. Det var aldrig min avsikt att förstöra någon annans spelupplevelse eller skapa extra arbete. Jag vet att det är mitt framtida beteende som kommer att avgöra om jag förtjänar en ny chans. Om ni väljer att ge mig den möjligheten kommer jag att följa reglerna, spela ut alla scenarion till slut och tänka igenom mina handlingar innan jag agerar. Jag hoppas få chansen att visa att detta inte är ett beteende som kommer att upprepas.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inga bevis eller länkar att bifoga eftersom jag inte bestrider beslutet eller anser att personalen gjort en felaktig bedömning. Jag erkänner att jag gjorde fel när jag lämnade servern under ett aktivt scenario. Den här överklagan handlar istället om att ta ansvar för mitt agerande och visa att jag förstår varför avstängningen delades ut. Jag hoppas få möjligheten att bevisa genom mitt framtida beteende att jag kan följa reglerna, spela seriös RP och bidra positivt till servern.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka