Nekad 9lazze | Beslut Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Ditt discord namn: 9lazze

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad för typ av beslut gäller det? Detta beslut gäller ped med gorilla, krim

Vem/vilka tog beslutet? boten_

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv att staffsen valde att banna mig då jag inte hade kilpp på min egna pov på händelsen medans motparten hade ett klipp där det ser ut som jag shot on sightar. Enligt staffs så shot on sighta jag, jag tycker att detta beslut är överdrivet enligt mig. jag respekterar staffsens beslut men tycker jag borde få en andra chans att visa att jag faktiskt kan rpa. Jag tror staffsen skulle förstå mig mer om min åsikt om de skulle fått se hela scenariot. Om staffsen väljer nu att godkänna denna så kommer jag visa en mycket bättre rp nivå och visa vad jag faktiskt går för inom rpn, jag skulle kunnat gjort denna shot on sighten mycket bättre genom att inte sjkuta utan bara rikta och sedan hoppa in i bilen igen och fortsätta för att försöka göra ett bättre och längre och ännu roligare scenario med att försöka kidnappna istället. Jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att detta beslutet är både rätt och fel men min åsikt går mer åt fel eftersom om staffsen hade sätt hela scenariot tror jag inte dom skulle tyckt att jag bröt mot något regelbrott. Men jag fattar varför ni också valde att banna mig för från det klippet ni har sätt som motparten visade ser det ut som jag bara sjkuter och inte säger nånting, men från mitt egna pov så hör man hur jag skriker hoppa ut ur bilen dessutom hade vi sjkutit mot dom innan och jagat dom, det är det jag menar med att om ni skulle sätt hela detta scenariot skulle ni nog troligtvis inte ta några återgärder. Jag hoppas verkligen ni kan våga ge mig en extra chans och visa min bra sida inom krim rpn.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har tyvär inget bevis på detta sceanriot

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka