Nekad 9lazze | Beslut Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Ditt discord namn: 9lazze

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad för typ av beslut gäller det? Detta beslut gäller en prisökning på krim

Vem/vilka tog beslutet? Jag vet tyvärr inte exakt vilka personer som tog beslutet, men jag antar att det var serverledningen eller ansvariga inom Unive som bestämde detta.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs på grund av att jag tidigare var permbannad på servern. Efter ett tag blev jag unbannad och fick komma tillbaka efter ungefär 8 månader. Jag förstår att mitt tidigare beteende kan ha lett till konsekvenser, och jag accepterar att beslut behövde tas då. Samtidigt känner jag att beslutet inte har uppdaterats eller anpassats efter situationen nu. Jag har redan varit borta från servern under en lång tid, och nu när jag är tillbaka försöker jag spela på ett lugnt och regelrätt sätt. Trots det har jag fortfarande en prisökning som gäller ända fram till 2026-08, vilket känns väldigt långt fram i tiden.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt eftersom straffet blir väldigt hårt i längden. Att vara borta från servern i cirka 8 månader är redan ett stort straff i sig. När jag sedan kommer tillbaka och fortfarande har en hög prisökning i flera månader framöver, känns det som att straffet fortsätter trots att jag redan har avtjänat en lång tid. Prisökningen gör det mycket svårare för mig att spela krim jämfört med andra spelare. Jag ligger hela tiden efter ekonomiskt och måste jobba mycket mer för samma sak. Det gör att spelet ibland känns mer frustrerande än roligt, vilket inte är min tanke med att spela på Unive. Jag vill också förtydliga att jag inte ber om att prisökningen ska tas bort helt. Jag förstår att det fortfarande kan behövas någon form av konsekvens. Det jag ber om är att priset kan sänkas lite eller att tiden kan kortas ner. En mindre prisökning hade varit mer rimlig och skulle göra det lättare för mig att komma tillbaka på ett bra sätt och visa att jag kan sköta mig. Jag försöker nu spela seriöst, följa reglerna och bidra till bra rollspel på servern. Med en något lägre prisökning hade jag haft bättre möjligheter att utvecklas och visa att jag faktiskt lärt mig av mina misstag.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har tyvär inget bevis på detta

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka