Nekad 9lazze | Ban Överklagan (1.benji)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199371470856/

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad är din discord tagg? lazze.q

Vem var det som bannade dig? 1.benji

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig då jag rpade på en sak som en person skrev i ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. exakt det som hände innan var att jag var ute och rullade med min polare, medans vi tog ett stopp vi chillade lite där, det sprängdes sedan an bomb och min polare dog, han skrev sedan ooc att ta honom och då rpade jag på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var inte felaktigt det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här förut som t.ex vdm, sexuell rp, powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort detta mycket enklare för mig och han att rpa i spelet och inte använda mig av informationen som han skrev i ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket efer denna ban, inte rpa på saker som skrivs i ooc utan att rpa i spelet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka