Nekad 9I33E | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275340214/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: iikiiiiiii.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det så att jag kan inte bete mig går runt och håller inte standaren på unive och jag fattar att jag ska ha ban men jag tycker att det är lite överdrivet att jag får indragna roller blacklist och utskällning i support bara för att jag skjöt en grabb jag kan fatta att det är fel och sånt men överdriv inte tack när jag hade köpt krim innan 24 timmar sen så får jag indraget när jag hade 0 krim varningar jag tyccker kanske 1-2 krim varningar hade varit helt okej men överdrivet med blacklist och massa med andra saker jag förstår mitt fel att det var inte sista ut vägen att döda han men jag tycker också att det är för strängt och att man behöver förstå motpartens sida plus det så sitter v i support och diskuterar med ludde och en annan grabb så hoppa watan in i samtalet och fråga vem har gjort fel så sa dem att det var jag så sa han blacklista han nu han ville inte ens höra eller förstå han visste igenting han ville bara få mig bort de fett skumt sen efter det så skriver han i min pm att jag ska testa kstad och att jag är välkommen såklart så skriver jag tillbaka för att jag låter inte en sån människa leka över mig och så satt han o snacka om min mamma i pm och det finns bevis på det så hen är helt borta när han väljer o sitta o sncka om andras mammor jag tilllåter inte det ska han sitta och spänna sig bakom skärmen de bara omoget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ni kan kolla på klippet hur en grabb körde bil och jag o min kompis satt och åkte runt i gs så hoppa han där grabben ut och min kompis släppte mig så fick han ner mig och min kompis så ståg han bara där och sa att jag ska ta ner mitt vapen så vägrade jag och sa att han ska släppa min kompis så sa han att så sa han nej och vi stog mitt på en öppen väg där polis bilar kan komma och där familjer åker kan vara så säger jag slapp han för att vi kan inte dra ett långt sernario så säger han nej så väljer jag lägga ett skott i hans huved så åka därifrån innan polisen skulle komma till platsen jag fattar att jag kunde ha tagit det på ett bättre sätt men de inte blacklist på de iallafall och jag tycker att det blev lite överdrivet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban men jag tycker att det är onödigt och jätte överdrivet när jag hade 0 krim varningar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. till exempel för lall och power gaming och sånt men ingen liknandet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat deskutera med han men de är fett konstigt om vi står på en öppen gatan med vapen och snckar jag villa avsluta det snabbt och smidigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag gar lärt mig att man inte ska ta den första anternativet där o skjuta han man ska alltid tänka efter ett steg och göra sitt bästa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart jag hoppas på att om jag kan få en chans för att jag ångarar mig jätte myycket och jag vill verklitgen komma tillbaka och lyra lite hoppas om jag kan få chansen för att det vra min första och sista gång jag lovar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka