Nekad 9I33E | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275340214/home

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag på gick power gaming men det var inte med meningen och det kommer inte ske igen det för första och sista gången

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis körde en bil och jag satt i bilen de va några som hade skottat mot oss så körde han fram o tillaka för att dem ska inte träffa oss så gasa han skit snabbt och dem kom framför bilen jag laggade för att många va inne på ervern och jag har en skit dator så såg jag inte när dem kroka in i bilen så visste jag inte va det va som hände så hörde jag dem säga att dem kroka jag sa inget allt jag sa va bara akta akta för att för mig så ser jag bilen frmaför mig men för dem andra hade vi kört in oi dem så skett jag i o rpa för att jag såg inte och visste inte riktigt va som hände så skriver bulten till mig att jag ska komma support och blev bannad för power gamning i 3 dagar jag vet det är jätte onödigt av mig att jag inte dubbelkolla men jag ber om ursäkt och det kommer inte ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban men jag tycker ändå att jag förtjänar inte bannen för att jag såg absolut ingenting och det var inte meningen att power gama på nått sätt och jag ber om ursäkt en gång till

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ för lalla och sånt ingen power gaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat dubbel kolla med dem som sitter inne och bilen och jag hade kunat rapat på skador men det var lite svårt för mig för att jag såg typ inget för att jag laggade jävligt mycket låg typ på 5 fps och ni vet hur det är att spela på 5 fps

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid dubbelkolla och rpa på skador om du var inte säker man ska alltid tänka steget efter och jag gjorde fel och per om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och det kommer inte ske igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka