Accepterad 9I33E | Ban Överklagan (Amkic)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275340214/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E

Vem var det som bannade dig? realamkic

Bild på banmeddelande: sadasdasdasasdasdasdssasad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag valde o stå utan tröja framför sjukan och dansa och jag fattar er till 100% det var jätte dumt gjort av mig och det kommer inte ske igen jag blev lite iriterad i början när ni drog n mig is upport och då hade jag inte fattat mitt fel men nu efter jag tänkte om lite så fattade jag att det var jätte dumt av mig och att dem var jätte onödigt gjort av mig för att det var bara en dum ban för att det var jätte onödigt att göra som jag gjorde så jag beklagar för att det hände skedde och det kommer absulut inte sker igen för att nu har jag förstått alvaret på detta och på detta ärandet men tro mig det kommer inte ske igen och det var min första och sista gång jag lalla men jag hade lite tråkigt och det var på morgongn så ite så mponga va intte så tänkte jag lalla lite men det var tvärrrrrr o nödigt gjort och jag vill verklifgen komma tillbaka för att det är helg snart och man vill in o lyra lite Unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag var sjukvårdare sen hade jag jobbat i ett bra tag så efter jobbat så gick jag ut till antren och lyssnade på musik och dansa sen kom en staff och skrev i ooc va gör du så svara jag med att jag står och lyssnar på musik och dansar för att jag fattade inte att han mena att jag gör nått fesen fick jag ban i 4 dagar sen hoppade jag support ochg va lite iriterad för att då fattade inte jag va för fel jag hade gjort men sen efter staffsen förklara då fattade jag att det var jätte dumt gjort av mig och att det var jätte onödigt att göra så och det kommer inte ske igen jag lovar er jag vill verkligen komma tillbaka och det kommer inte ske igen att nått lalla händer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban men jag vet att jag gjorde fel och att det är jätte dumt av mig de jag gjorde och jag vill verkligen visa att jag ångrar mig och att det kommer inte ske igen jag lovarrrrrr errr

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad typ för hets ooc och sånt men aldrig en liknande ban för att det var min första och sista gång det sker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart jag hade kunnat stå där och va redo om någon basiant skulle komma då skulle jag hjälpa han men det var inte så jag stog där och lallade istället och jag ångrar mig över det och det kommer absolut inte ske igen för att jag vet vart mitt fel är och jag vet hur jag ska bete mig till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att det är jätte onödigt att stå och lalla för att det är bara dumt och jag har lärt mig att det är jätte alvarligt att lalla vid sjukan och allmänt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart jag hoppas på att om jag kan få en chans för att jag ångarar mig jätte myycket och jag vill verklitgen komma tillbaka och lyra lite hoppas om jag kan få chansen för att det vra min första och sista gång jag lovar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka