Nekad 9I33E | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275340214/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_5448.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det är så att jag blev bannad för att jag kunde inte bete mig och jag fattar helt o hållet Vatför ni valde och banna mig jag var fan helt cp gick runt och hetsa mot allt o alla och skotta mot allt o alla helt oacceptabelt beteende och plus det så gick jag in i folk i pm och bråka med staffs efter jag blev bannad och jag vet inte varför jag gjorde så helt ärligt det är så fkn dumt jag fattar inte hur jag tänker ibland men nu ska jag börja ta det seriöst jag lovar er jag lallade förut och hade ingen rp alls och jätte dålig attityd men ni ska jag börja bete mig och jag ska göra mitt bästa och tro mig jag kommer inte göra kaos eller nåt då skicka mig ifrån servern med huvudet före för att det är helt dumt och de helt oacceptabelt o göra som jag gjorde och bete sig på detta sättet jag har förstått vad jag gjorde för fel och jag är medveten om att jag betedde mig som an galning när jag rpa och i ooc och jag ångrar mig så mycket över det för att jag vet att jag kan bättre men ibland så blir det konstigt och jag fattar att ibland så tar jag dumma beslut men ifrån o med nu ska jag tänka 10 gånger innan jag gör nått eller säger nått till någon För att ni vet jag att det kan bli stora konsekvenser av det och jag lovar kommer aldrig göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag åkte med min kompis när en kille plötsligt hoppade ut på oss och riktade ett vapen mot oss. Han höll min kompis runt halsen och jag såg ingen annan utväg än att skotta för att skydda min kompis. Jag sköt mot mannen och vi körde iväg för att komma därifrån. Jag vet att jag hade kunnat tagit det på ett socialt sätt men jag ångrar mig och det kommer inte ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban men jag vill verkligen visa att jag ångrar mig och att jag kommer inte göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för power gaming lall och sånt men inget liknande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade hanterat situationen annorlunda, hade jag kanske försökt prata med personen som höll min kompis och försökt lugna ner situationen istället för att skjuta direkt. Det kan ha varit bättre att försöka förstå varför personen gjorde som de gjorde och försöka lösa situationen genom att prata.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skjuta direkt nästa gång. Jag ska vara mer smart och prata för att lösa problemet. Det är viktigt att vara lugn och tänka efter för att undvika problem och onödiga bans. Jag är bestämd att bete mig bättre till nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det för jag och jag vill verkligen kunna komma tillbaka till unive och spela som vanligt igen jag ångrar mig så mycket och det kommer inte ske igen !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka