Nekad 9I33E | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isse

Ditt discordnamn: I33E

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Ja jag tycker att jag passar i staff teamet där jag känner många och plus det jag är väldigt kunnig igenom staff teamet. Jag är mogen seriös och ibland kan jag skoja lite men inget överdrivet jag gillar utveckla mig alltid och jag vill bidra till en bra rp här på Unive roleplay. Jag vet det kanske låter lite "besic" för att många skriver att dem vill förbättra rpn och kanske inte gör det på detta sättet men jag är seriös. Jag vill få stop på all problem som på går här på servern och jag vill visa den bästa sidan ifrån mig. jag och 320 vi har skrivit med varandra i pm och 320 är medveten om att jag är lojal spelare för att jag bråka med andra servrar för unive skull och jag ville inte attt det ska bli skit snack om unive 320 vet vad jag snackar om. Men iallafal jag vill visa vad jag går för och jag vill bevisa att jag är lojal och jag kommer göra en stor ändring igenom rpn och alläment. Jag kommer inte vara en vanligt helper där jag kommer sitter support hela nån minut och sen rpar jag. Nej jag kommer bevisa att jag är inte nån vanlig staff och jag kommer bevisa att jag kommer ändra mycket. Nu vill jag inte sitta och säga saken om och om men jag vill bevisa att jag kan och att jag menar allvar. Jag har varit på andra servrar som Mod och högre men De inga lalla serverar dem har haft ett namn igenom tiden men några är nerstängda nu och några har bytt namn men jag vill komma fram med det här att jag är väldigt kunnig igenom staff arbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker support och donation, För att det är många som sitter och väntar på donation och blir aldrig indragna in. Kanske ni ifrån ledningen har inte lagt märkte till det men det är så de jätte svårt att få tag på någon donation ansvarig och det är svårt att bli indragen in i support. Man kan sitta och vänta ett bra tag innan men blir indragen jag som sagt jag vill göra ändring på allt. till exempel vi säger en ny medlem vill köpa krim och börja med krim rpn om han/hon sitter i väntar på donation i 1 timme så kommer medlemen vilja inte köpa krim längre för att det är ibland inte så bra servis men ja. Men det är de jag vill komma fram med att jag vill visa mer aktivitet igenom staff teamet och jag vill helt enkelt förbättra allt som går att för bättra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Såklart 1 staff kan inte göra allt och jag kommer behöva ta hjälp av andra i staff teamet och vi alla kommer börja aktivera oss till exempel om jag ser några som sitter i support 1 eller någon annan support kanal och dem sitter och rpar snackar eller gör inte staff arbete så kommer jag säga till att dem ska börja hjälpa till mig och börja aktivera sig. För att en support kanal är inte för att sitta och snacka med sina kompisar det tar man igenom pm eller någon annan vc. Plus jag kommer alltid på minna folk att jobba och inte sitta lalla och abusa sina perm för att det är för jävligt sorry för ordet men behövde skriva det för att beskriva hur jag känner.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är jätte viktigt man får chasen att bli staff då ska man inte sitta och abusta och lalla runt detär helt oaceptabelt jag kommer inte tilllåta det hända man ska inte vara oprofessionell då passar man inte i staff teamet helt enkelt man ska visa vad man går för och man ska visa att man är en professionell staffsom kan göra sitt jobb på det bästa sättet tycker att man ska bete sig. Själv så tycker jag att det är så tråkigt när en staff sitter och beter sig oprofessionell. Det visar ett dåligt uttryck om personen och staff teamet helt enkelt .

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja det är så att jag börjar skolan klockan 8:00 och slutar klockan 13:00 efter det så brukar jag vara på datan till kanske 22:00 sen drar jag till gymmet gymmar lite och kommer hem klockan 23:00 äter lite och sen så brukar jag gå in och kolla dircord på min dator och går ingame men helger så brukar jag vakna 7:00 och efter och duchar till 8:00 sen kommer jag in på datan spelar lite till kanske 15:00 sen går jag ut och rör på mig sen kommer jag in typ 19:00 till kanske 2-3 på natten.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med discorden 8 sept 2023 men grejen är att jag har varit bannad i ett år och innan jag var bannad så hade jag spelat skit länge jag tror det var typ 2022 juli jag börja rpa på unive och typ köpte krim 2022 november jag steama unive för länge sen men nu har jag lagt ner med steam och sånt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja som sagt jag har varit Sr.mod på många andra kända svenska fivem servrar och jag är kunnig igenom detta.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Som ni ser jag är redo för allt och speciellt Krim rpn, jag vill bevisa att jag kan och jag är duktig igenom allt var som helt jag kör på hoppas om jag kan få chasen att visa att jag kan och att jag är professionell igenom staff arbetet.

+rep utvecklad ansökan borde få en chans märks att du har lagt ner tid på din ansökan.

-rep han var staff på svenska vågen och kunna inte bete sig för fem öre och ressa hela tiden efter han blit skjuten för att vinna sinario skulle inte tagit in han då han är omogen som staff och kan inte ta bra beslut

-rep han var staff på svenska vågen och kunna inte bete sig för fem öre och ressa hela tiden efter han blit skjuten för att vinna sinario skulle inte tagit in han då han är omogen som staff och kan inte ta bra beslut
hahha har aldrig spelat på svenska vågen och har aldrig varit staff där heller men jag var staff på ortenwave och en annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka