Accepterad 9bitis | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9bit

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,190
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352335730/ är min länk

Ditt Hex-ID: 1100001175e8372 är mitt hex id

Vad är din discord tagg? 9bit#4874

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 5 hela dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit avstängd för sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något fel som bröt emot en regel (1.9) vilket jag visste men inte tänkte på under själva händelsen. Jag tycker själv att det var helt rätt gjort av er att bannaa mig men såklart är det tråkigt. Då servern är väldigt kul att spela på då man precis har fått whitelist.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nära en bilaffär och så började jag laga och min dator rendade in saker dåligt så vissa saker kom upp från ingenstans. Anledningen till lag var förmodligen att det var så många inne på servern. Men så gick jag över vägen och så såg jag ingen bil och rätt som de va så blev jag påkörd pågrund av att jag sprang ut framför en bil. Efter så började jag tjafsa emot vilket var fel då det var jag som bröt mot en regel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ju jag som gjorde fel. Inte Philip utan jag bröt mot en regel då ska man bli straffad och det står ju. Men jag vill ju hemskt gärna bli unbanad då servern är skit rolig att köra på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror att jag har två men jag minns bara en eller nej bara en men tar två för säkerhetskuld. Jag tror att min ban var av en staff som sa att jag inte lyssnade på honom vilket jag gjorde men så blev jag bannand. Men bara i en timme men under den timmen så tänkte jag över vad jag hade gjort fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat på andra sidan vägen då jag viste att jag laggade och att det lätt kunde hända något pågrund av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska följa reglerna nogranare och om min dator börjar lagga så kanske det är bäst att jag stänger av så att inget sådant här händer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka