Nekad 9bit | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9bit

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,190
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352335730

Ditt Hex-ID: 1100001175e8372

Vad är din discord tagg? 9bit

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Bild på banmeddelande: Unive Banmeddelande.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs valde att banna mig just för det som står i ban meddelandet, jag revivade mig själv på sjukhuset utan att egentligen ha någon anledning till att göra det. Eftersom att de har skrivit ut ett flertal gånger att man ej ska göra så så var det såklart fel från min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just precis innan jag blev bannad så hade jag och mitt gäng varit i skottlossning med ett annat gäng, gänget hade vi nämligen jagat under en tid men de hade lyckats komma undan oss. Så när vi väl såg dem så eskalerade det hela väldigt fort och en stor skottlossning tog form. Jag dog i denna skottlossning men några av de andra i mitt gäng överlevde och valde då att gå och leta efter möjliga döda som de kunde ta till sjukhuset. De plockade upp mig och tog mig till sjukhuset, väl på sjukhuset gick de in med mig och la mig hos Svetlana. Jag tryckte “e” och då stod det att det fanns andra sjukvårdare i tjänst, men de som tog mig till sjukhuset dumpade mig där och jag antog då att det var okej att revva mig själv, vilket det inte var. Jag blev sedan frezad och bringad till en avlägsen plats där Indian startade ett staff samtal med mig och frågade vad fan jag höll på med. Jag och Indian hoppade sedan in i en enskild dc kanal där vi snackades vid om incidenten. Vi kom sedan överens om att mitt agerande skulle leda till indragen sv, krim varning + ban på tre dagar. Jag förstod och helt och tjabbade inte emot vilket Indian också uppskattade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag bröt emot en regel och det var allmänt dåligt agerat från min sida speciellt eftersom att jag bör kunna sådant här, jag vet faktiskt inte vad som skedde. Jag var antagligen lat och orkade inte bry mig, vilket jag nu i efterhand gör. Jag hade lika gärna kunnat lega kvar på sjukhuset i nåra minuter istället för att lägga en /revive så pass tidigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En del av mina bans minns jag faktiskt inte, just för att det var i början av tiden jag började spela här, alltså för snart tre år sedan.

En del av bansen som jag kanske har fått kan ha handlat om powergaming, ooc ingame etc. Detta var då när jag var relativt ny på Unive och förmodligen icke-medlem dessutom så hade nog inte läst på reglerna vilket kan förklara en del av bansen. Nu i efterhand har jag såklart läst på reglerna mer och lärt mig dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, istället för att lägga en revive ca 30 sekunder efter att jag blev lämnad hos svetlana så kunde jag ha legat kvar, väntat på ifall en sjukvårdare kom eller inte och i värsta fall fått blöda ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är strikt förbjudet att reviva på sjukhuset även fast att inga sjukvårdare finns där och då. Istället ska man vänta 5 minuter, skriva en report och i värsta fall få blöda ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka